About Me

My photo
Known as Amni or Meni by almost everyone. One hot-tempered girl but never stop trying to gain mardhotillah. Have a complicated relationship with MBBS. God's willing, soon to be a cardiothoracic surgeon!

Tuesday, November 6, 2012

abnormality

assalamualaikum wbt
feeling great ? not me :(

haha 
tadi , while i was mengelamun back this afternoon, terbayanglah satu scene 
scene di mana aku ade sorang anak yang sangat comel mcm aku 
maka terjadilah sebuah perbualan di bwh

anak : tadi kann cikgu puji boboi kat skolah
me : oo , cikgu puji ape boboi ?
anak : cikgu ckp boboi comel pastu rajin 
me : betullah tu . boboi kan anak ayah :)

suwit kan scenenya . tapi agak awkward di situ 
setelah 2 per 3 saat , aku sedar , aku bukan ayah >.< 
oh god. 
adakah itu petanda aku seorang gay ? oh tidaaakkk  
hahaha . 


i'm gay :P *note: gay=happy*



akhirnya , aku sedar , mungkin selama ini aku tidaklah secomel neelofa mahupun secantik wardina
tapi aku sehandsome lee min ho perhaps ? 
hahaha

aku rasa , aku terbawa2 dengan wajah aku yang agak handsome hari ini
kerana haircut yang pacakpacak tu 
*macam abang pengawas final exam haritu pun ade xD. oh abam pengawas !* 

aku rasa bangga
bangga dengan ciptaan Tuhan yang sempurna . hahaha :P
riak nak mati ..agaga ^^

sekarang , call me flowerboy amni awatif . kekeke ><
okay , babai peeps
take care
assalamualaikum :) 




2 comments:

dark knight said...

apa lu sakit jiwa kaaa???

Meni. said...

Haha . Agak la .demam final exam gitu xD