About Me

My photo
Known as Amni or Meni by almost everyone. One hot-tempered girl but never stop trying to gain mardhotillah. Have a complicated relationship with MBBS. God's willing, soon to be a cardiothoracic surgeon!

Sunday, September 7, 2014

Back to school

 Hi peeps
Dah dua minggu tau aku bersekolah. Dah tahun Dua pun. Dah besar hehe
Dah ada junior
Dah nak professional exam
Ok letak tepi kejap pasal pro exam. 

Tahun ni masih lagi dengan anatomi fisiologi dan biokimia
InshaAllah tak jemu hehehe

Sem ni dan sem seterusnya aku harap dapat kekalkan sikap rajin pre reading dan post reading aku ni tolong tolong 


Semester ni aku kena tabah dengan segala kerenah manusia yang aneh dan pelik yang senantiasa berubah mengikut rupa manusia 
Susah betul nak predict orang ada mood ke takde mood ke kau tak nak sembang dengan aku tapi kau nak sembang dengan orang lain tapi kau buat muka dengan orang aku pun menyampahlah gila 
Pantang betul aku manusia macam ni 
Najis lah semua perasaan bodoh ni

Aku harap semester ni aku lebih tabah juga dengan topik topik yang lebih mencabar 
Pheww

Nak jadi lebih rajin dan bijak dalam menyelesaikan masalah
Nak jadi seorang yang lebih matang
Nak jadi seorang yang sopan walaupun agak susah 
Taknak panggil orang dengan panggilan gila lagi
Tolonglah meni jadi sopan tolong tolong 
Nak tadabbur Quran lebih kerap sebab perasan sangat sekarang ni acah acah busy sampai baca Quran pun baca semata je 

Mula sekarang jugak aku akan fikir apa kebaikan dan ke keburukan facebook dan blogger
Kalau keburukan lebih banyak, goodbye blog
Tapi kalau nanti ada lagi entry maksudnya aku tak dapat kumpulkan keburukan media sosial ni dengan baik 

Ok cukuplah 
Penat tau update blog guna phone
Jangan mengeluh lah amni. 

Semua doakan aku lebih sopan dalam berkata kata. Terima kasihً

Assalamualaikum



No comments: