About Me

My photo
Known as Amni or Meni by almost everyone. One hot-tempered girl but never stop trying to gain mardhotillah. Have a complicated relationship with MBBS. God's willing, soon to be a cardiothoracic surgeon!

Saturday, July 12, 2014

Titik titik titik

Sedar tak sedar dah doploh aku ni
Alhamdulillah 
Rupanya dah boleh kahwin aku ni.
Kahkahkah
Sebenarnya , sejujurnya, seikhlasnya
One thing that i like being a grown up is that i can get married
*peace*

Now, dont laugh.
Kau taknak kahwin ke? Lalala

Though sometimes rasa inferior sebab tak cantik macam classmates yang lain 
Macam yeen 
Macam syiqah 
Macam asilah
Macam fatmah
Macam nazihah memang langit dengan bumi
Why are you girls so pwetty -..-
Even i melted for you 
Ok cukup. Mohon bersyukur amni.

Tapi aku percaya Allah dah tetapkan semuanya untuk hamba-hambaNya


Sekarang dah mula cuti endsem tahun1 
Aku harap sangat aku dapat study cover balik chapter2 first year untuk pro exam next year
Allah permudahkanlah 
Im glad bcuz i get to spend this year's Ramadhan with my family
Alhamdulillah
Dah seminggu cuti ni, dah 4anime aku khatam 
Bilalah nak hilang minat benda benda lagha ceni haa hadoi
Quran tak khatam khatam pun lagi
Great.

Aku tengok dekat instagram dekat twidder dekat fesbuk
Kawan kawan medic lain semua macam buat benda berfaedah
Belajar memasak
Belajar bahasa asing
Belajar bahasa inggeris
Jaga anak sedara
Even ada yang kerja walaupun dah ada JPA

I wanna do that too
But my mother wont let me. Katanya suruh rehat je dekat rumah 
Sebab nanti dah jadi dokter takde masa nak duduk rumah

Hmmmm
Kenapa lah aku ni boleh lagi bergelak ketawa sedangkan saudara Islam aku dekat gaza tu tengah memerah keringat berjihad fisabilillah
Aku tahu aku hanya boleh bagi doa je dekat diorang
Kadang kadang sampai menangis nangis sebab aku rasa doa aku ni memang susah Allah nak makbulkan sebab aku tahu aku banyak gile buat dosa
Maafkan aku 

Setakat itu sahaja entri bulan ini. Eh?
Bye peeps
Assalamualaikum wbt


P.s: Tak reti nak letak title sebab content banyak mengarutngarut dan bosan


No comments: