About Me

My photo
Known as Amni or Meni by almost everyone. One hot-tempered girl but never stop trying to gain mardhotillah. Have a complicated relationship with MBBS. God's willing, soon to be a cardiothoracic surgeon!

Monday, August 19, 2013

penghujung cuti

assalamualaikum wbt 

setelah sekian lama menyepi.. 
apa salah blog ? 
haha

hi there . bajet je ada orang baca blog ni . padahal habuk pun tak singgah . 

harini ada semangat sikit nak menaip . 
mungkin sebab si pandir menanyakan ttg nyawa blog ni yg diambang maut .
 terima kasih sahabat .

soooo, hehehehe pejam celik pejam celik .
 dah hampir ke penghujungnya cuti aku ni . tak sedar pulak bahawasenye umur pun dah meningkat . perangai makin berubah *yeke?* . jerawat pula makin bertambah . pemikiran perlu lebih terbuka . amal perlu ditingkatkan . inshaAllah .

sesaja nak post . nak bagitahu semua yg berada di perkampungan blog ni,
 alhamdulillah . 
aku dapat tawaran utk pursue medic .
 alah m.b.b.s tu lah . 
yg tak berapa nak laku sekarang ni . 
jadi aku harap sangat semua doakan aku berjaya 
kondo yg dijanjikan usim ni bertindak sebagai ecstasy untuk aku melangkah ke Usim Pandan Indah
. kena cuba . Allah ada
. aku ni sebenarnya takut jugak bila tengok segala benda luka kepala tercabut muntah nanah mata tercungkil dsb .
 tapi yelah . 
org tetua cakap alah bisa tegal biasa lah tu pepasni . 

ok . aku perasan . cara aku tulis kata ganda mcm rama-rama tetiba jadik rerama .
 ini membuktikan aku memang anak cikgu BM tegar . aku guna teknik kata ganda separa .
 ok tamat pengajian BM .
 back to the story

nak dijadikan isi post kali ni . M E S I R . aku harap semua ada kesedaran ttg mesir ni . kalau yg taktahu pape tu bolehlah rajin rajinkan diri bukak Mesir Kini kat fb . alah . aku tahu lah engkorang ni kalau bab online memang ah mangkuk hayun pun korang tak kesah . eh . aku nak tegaskan di sini, korang korang semua ni tolonglah . tolong sesangat . doa lah utk para pejuang Allah di sana . tu je yg kita mampu . D O A kan senjata mukmin . kan?

oh . lupa . selamat hari raya semua . maaf zahir dan batin . 
aku ni memanglah ditakdirkan kasar orangnya .
 tapi aku nak uols tahu aku tak berniat nak menyakiti sesiapa pun sepanjang berblogging ini . ingat tau

lagi . lately , aku terkesan sikit dengan orang yg suka menyindir orang lain ni 
. kenapa? sbb aku dapat rasakan diorang ni tak sedar diri . kenapa? bajet bagus lettew .
 buat buat taktahu pulak . pang kang . 
jadi . aku harap lah ,
 antum semua, kalau sekalipun tak suka dgn perbuatan seseorang tu, jgn benci dia .
 benci perangai dia
. tegurlah .
 dgn hikmah . jgn angkat geng pulak menghanjeng orang tu . B E R D O S A

hmm . cousin aku dah kahwin hari tu . dah besar rupanya dia tu . alahai . selamat pengantin baru syamil. stay cool bro . jangan lupa sepupu .. hahahaha >.<

dan ada satu lagi benda yg sangat menyedihkan aku. 
aku terpisah dengan si yeen. cam sedih sikit sebab dedulu dia soulmate aku .
 nanti confirm rumah lain lain . pastu kelas pun lain. floor lain .
 sedihnya .
 sikit .
 jangan riak yeen

sejak ada twitter, aku dah kawal tangan aku untuk tak mengepos terlalu banyak status meraban kat fb .
 yes . berjaya.
 aku tahu . 
ni semua sebab syiqa yang nasihatkan supaya daftar twittah
 . maseh

aku nak buat pengumuman kat semua .
 perhatian aku nak riak takabbur kejap .
 aku dah pandai dan reti buat puding .
 ada lah 2 3 jenis .
 jangan hina aku 
. bagi aku . tu satu kejayaan tau . teehee

2nd September ni jadi tarikh keramat.
 aku akan jadi student tahun1 di USIM . USIM most wanted yalls .
 ya Allah . cuak . tebuan dalam perut . pergh . semua hado . 
tak sure dah bersedia ke tak ni .
 tapi kena jugak pergi kan .
 saga kembali menemani saat saat indah di usim .
 mebi abang cakap taknak kasi aku . jaga kau abang, mak belikan jazz untuk aku pasni, merana kau . nasib

segala jenis bantuan kewangan aku dah apply sebab taknak fully pa ma kan .
 tunggu abang JPA je sekarang ni . hihihi 

oklah . tu sedikit sebanyak cerita kali ni . bukannya seronok pun hidup aku ni . penuh hambar kalau engkorang nak tau . restricted

lagi satuuuuuuuuuuuuuuuuu, kenapa English and Arabic aku makin merosot ye?
 mungkin sebab tu bukan mothertongue aku. aku Tamil nadu . eh

wallahualam.

ohana :>


-sometimes, the best way to change is to not look down at yourself -Am Riz



No comments: