About Me

My photo
Known as Amni or Meni by almost everyone. One hot-tempered girl but never stop trying to gain mardhotillah. Have a complicated relationship with MBBS. God's willing, soon to be a cardiothoracic surgeon!

Saturday, December 21, 2013

Life isn't always whatchu want it to be

Pernah tak rasa yang hidup ni macam salah je?
Macam tak kena je?
Macam macam je..hahaha

To be exact , aku masih lagi dalam proses adaptation ni.
Dedulu ingatkan senang je medic ni
Sekali dah belajaq
Hambik kau
'Senang gila' baq hangg

Oh 
Dan juga this week dapat result MIDSEM lepas
Ehem , acano result tu biar eden simpan sbg rahsio jo la ek
Tapi walaubgmnapun Alhamdulillah jugak
Hihi

Sebenarnya, tension jugak bila tengok kawan2 asek study je
Dahla bangun awal
Pastu tidoq lambat pulak tu
Haisey man, agak tercabar ye di situ
-..-

Final sem1 dah tak lama 
In two weeks time kut
Eh, two weeks tu fortnight la kan?
Dah lama tak guna perkataan tu . Hehehehe 
Aku tak reti sangat bahasa penjajah ni
Tapi semua benda jadah kat sini memang in English memanjang
Redha jela

Aku ni bukannya taknak hapdate blog ni
Tapi setiap kali aku nak menaip, 
Mesti aku rasa cam benda sama je aku cerita kat sini . Hmm
Maaflah blog
Aku taknak pun pinggirkan kau. 

By the way, nak jugak ah cerita pasal jpa 
Sedihla nak cakap pasal ni
Fr yr information, jpa ni asal batch kitorang je mesti nak memanja
Nak mengada 
Mengada cane tu?
Haaa, yela ,
Waktu kitorang SPM dulu jpa tak bagi scholar untuk medic dah
Katanya sebab nak bagi chance waktu degree nanti
Haaaaaa sekarang dah masuk degree pun engkorang ingat jpa bagi ke?
 tak adil bagi budak2 batch aku yang lain
 korang tabah dan usahakanlah dgn jpa ye
Pujuk rayu sikit, campur doa inshaAllah 
Everything will go as smoothly as we want it to be:)

Aku cuak etceli nak exam ni
Tapi kecuakan aku tu tanpa usaha 
Yakni aku tak mula pun lagi menyesetadikan diri aku
Sedih pun hado dgn diri sendiri
Wakakaka
Ana harap antum semua boleh tolong doakan kejayaan ana dan sahabat2 ye
May Allah bless us all

Okaylah , buat rumet yang sering membaca blog ini,
Gomawo chingu yaa
:P

Adios peeps.  
Assalamualaikum wbt


"Doakan kakak saya pelis \(>.<)/"

No comments: